Szkolenie w czasie rzeczywistym
nie jest to uprzednio nagrany materiał
6 godzin wraz z przerwą
rozpoczynamy o godz. 9.00
Wydrukowany certyfikat
który wyślemy pocztą
Grupa do 25 osób
każdy będzie miał czas na zadawanie pytań
Możliwość zadawania pytań
i dyskusji z innymi uczestnikami
Dostępne na komputerze, tablecie i smartfonie
z dowolnego miejsca
W dobie elektronizacji i komunikacji elektronicznej spełnienie wymogów technicznych i organizacyjnych stało się konieczne w celu sporządzenia i przekazania ważnej oferty.
Kluczem do pozyskania zamówienia publicznego jest złożenie w danym postępowaniu oferty ważnej, niepodlegającej odrzuceniu. Tylko taki wykonawca ma szansę konkurować uczciwie z innymi wykonawcami.
W trakcie warsztatów prowadząca zaprezentuje w sposób jak najbardziej praktyczny, najistotniejsze z punktu widzenia wykonawcy zagadnienia procesu ofertowania. Kompleksowe podejście do zagadnienia elektronizacji przyczyni się do rozwiązania przynajmniej części „przetargowych” problemów, a także dostarczy odpowiedzi na pojawiające się w trakcie codziennej pracy pytania.
Prowadząca omówi m.in.: regulacje prawne dotyczące formy komunikacji i właściwości środków komunikacji elektronicznej, wskaże czym jest postać a czym forma elektroniczna i jak prawidłowo należy podpisywać dokumenty, w jakim formacie przygotować dokumenty, na co zwracać szczególną uwagę czytając swz, jak prawidłowo zabezpieczyć ofertę wadium oraz jak przygotować się technicznie i organizacyjnie, aby skutecznie złożyć ofertę.
Szkolenie adresowane jest do przedsiębiorców borykających się z zagadnieniami związanymi z zamówieniami publicznymi. W szkoleniu uczestniczyć powinny osoby biorące udział w procedurze przetargowej.
I. Analiza ogłoszenia i dokumentów zamówienia – wyjaśnienia treści.
II. Decyzja co do udziału w postępowaniu:
a. samodzielnie;
b. wspólnie z innym wykonawcą;
c. przy wykorzystaniu zasobów podmiotu innego.
III. Środki komunikacji elektronicznej.
IV. Postać czy forma elektroniczna?
V. Format plików, czy w każdym formacie można przygotować ofertę lub dokumenty?
VI. Opatrywanie oferty właściwym podpisem.
VII. Jak sprawdzić czy dany podpis jest ważny?
VIII. Jak prawidłowo zabezpieczyć ofertę wadium?
IX. Czym jest oryginał postaci elektronicznej wadium niepieniężnego?
X. Jakie są narzędzia do przygotowania oświadczenia JEDZ?
XI. Jakie są zasady składania JEDZ przez:
a. wykonawcę;
b. wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c. wykonawcę polegającego na zdolnościach podmiotów innych?
XII. Zastrzeganie informacji jako tajemnica przedsiębiorstwa.
XIII. Kiedy jest możliwość złożenia oferty w formie katalogu elektronicznego?
XIV. Kiedy dokument elektroniczny a kiedy cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu?
XV. Co można przekazać jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej?
XVI. Jak zaszyfrować ofertę?
XVII. Jak skutecznie przekazać ofertę przy użyciu środka komunikacji elektronicznej dedykowanego do tej czynności?
XVIII. Czy można zmienić ofertę po jej złożeniu?
XIX. Jakie są konsekwencje dla uczestników postępowania o udzielenie zamówienia z niedochowania warunków technicznych i organizacyjnych, za co odpowiada:
a. dostawca platformy;
b. zamawiający;
c. wykonawca?
XX. Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.